Verjaardagsgeld goed gebruikt!

Hoi hoi,
Mijn eerste aankopen zijn gedaan!
Op vrijdag 19 juni heb ik een racefiets/atb gekocht bij Ton een kanovaarder van de Viking.
Hij had de fiets op nolensplein.nl gezet en vroeg er 200 euro voor. Toen ik de fiets zag wist ik dat dit een koopje was.
Hij zei later dat er pas 200km mee gefietst was.
Zaterdag 20 en zondag 21 juni stond in het teken van de verjaardag.
Het is alweer lang geleden dat ik zo benieuwd was naar de kadootjes die ik zou krijgen. Ondanks dat ik een ontiegelijk lang verlanglijstje had gemaakt was ik bang dat ik spulletjes zou krijgen die ik niet voor de reis zou kunnen gebruiken.
Blijkbaar weten jullie maar al tegoed hoe precies dit komt, want van iedereen op Loes na heb ik geld gekregen.
Gezien de hoge kosten van de reis komt dit geld heel erg van pas!
Nogmaals mijn hartelijke dank daarvoor!
Maandagochtend ben ik dan ook gelijk met mijn nieuwe fiets naar Duitsland gefietst om de Benzinebrander te kopen. Hieronder vindt je de route die ik gefietst heb.

Grotere kaart weergeven


Dinsdag ben ik de brander meteen gaan testen voor een lekker gebakken eitje.




Tijdens zo'n grote reis moet je natuurlijk goed kunnen slapen. Daarom heb ik een dik én lichtgewicht termomatje gekocht bij Bever zwerfsport in Venlo.



Iedereen bedankt voor de hoge geldkado's voor mijn verjaardag. Ik zal het goed kunnen gebruiken en ik zal er heel veel plezier van hebben!!!!
0 Responses

Een reactie posten